keskiviikko 13. huhtikuuta 2011

Kiva teksti

Heh, löysin tälläisseen kivan koira-aiheisen tekstin netistä :) Söpö toi villakoiran repliikki :D Esittää niinkuin niin Suloa <;

Montako koiraa tarvitaan vaihtamaan palanut lamppu?

Bordercollie: Kyllä minä sen teen! Saman tien tarkastan sähköjohtojen kunnon ja korjaan muutkin pikkuviat.
Rottweiler: Minä teen sen itse!
Labbis: Oi anna, minä, minä! Ole niiiin kiltti ja anna minun vaihtaa se lamppu! Osaankohan minä? Huh? Huh?
Mäyräkoira: Tiedät hyvin, etten ylety siihen kirottuun lamppuun!
Malamuutti: Borderi voi hoitaa homman. Kun se on poissa jaloista, voit antaa minulle ruokaa.
Jackrussell: Joo, mä nappaan sen ohimennen pomppiessani seinältä toiselle!
Greyhound: Eihän se edes liiku. Ketä mokoma kiinnostaisi?
Cockeri: Miksi vaivautua? Pimeässä voin mainiosti pissiä matolle.
Mastiffi: Vaihda ite! MINÄ en pelkää pimeää!
Dobermanni: Niin kauan kuin vielä on pimeää, taidan loikata sohvalle kunnon nokosille.
Bokseri: Mihin valoa tarvitaan? Kumileluni vinkuu ihan yhtä hyvin pimeässä.
Pointeri: Näen sen lampun, se on tuolla, tuolla se on, juuri tuolla!
Chihuahua: Yo quiero taco lamppu?
Australianpaimenkoira: Ensin, järjestän kaikki lamput pieneen ympyrään.
Westie: Eivät koirat vaihda lamppuja, ihmiset vaihtavat lamppuja. En ole yksi HEISTÄ, joten haluan vain tietää, kauanko minun on odoteltava täällä pimeässä?
Villakoira: Livertelen hieman borderille, niin se hoitaa homman. Sillä välin, kun se pistää talon sähköt uusiksi, saan kynteni lakattua ja kuiviksi.
Kultainennoutaja: Aurinko paistaa, on ihana aamu, meillä on koko loppuelämä edessämme ja sinä istut sisällä murehtimassa mokomaa palanutta lamppua?
Vanhaenglanninlammaskoira: Lamppu? Söin juuri jotain, lamppuko se oli?
Bassetti: Zzzzzzzzzzzz






2 kommenttia: